2017-09-02

Konsekvenstänk

jag vill ligga
hallå jag sa
jag vill ha dig
kom hit
sätt dig här
det går snabbt jag lovar
du har gått omkring hela dagen
rört dig som om du har velat
försökt få mig att vilja
hallå kom igen
du vill ju
du får skylla dig själv
det kan fan vara farligt
att gå omkring otillfredsställd
fattar du det
jag kan implodera
gå i bitar
få huvudvärk
sova dåligt
jobbet kan bli lidande
vill du verkligen att jobbet ska bli lidande?
hallå ta det som en komplimang
jag tycker du är fin
du får mig helt ur balans
bli inte så sur
är du feminist eller
allt jag säger:
du kåtar upp mig
nu får du göra något åt det
det är väl inte så mycket begärt
att få ligga lite
det är inte som att det är ett straff
du rör dig som att du vill
går omkring och låtsas som ingenting
du måste väl ändå fatta
jag sitter här och vill ha dig
hallå jag sa
jag lovar det går snabbt
du kommer knappt att märka