2011-02-25

Ryska posten

kom igen då livet
motherfuckin LIFE
jag älskar ju när du gör så här
smäller in snön i ansiktet som
realitycheckar på beställning
matar lungorna med fjäll och högluft
dump dump dump i benen och
knän som inte viker sig längre
det bränner inte längre i låren när
backarna sträcker ut sig kilometerlånga
inget som hindrar flytet och skogsåkningen
där hinder blir möjligheter som blir
hopp som blir fri och lycklig och det
värker fan i hjärtat när jag tänker på det

kom igen nu
just DO IT
jag måste få hångla upp den där solen mot himlen snart
äta mig rätt in i ljuset och jag vill att det ska snurra ännu mer i huvudet när
marken försvinner under skidorna och farten river tag

jag vill höra dig vråla rätt ut i vinternatten
skrika
HANDTAG
FAMNTAG
KLAPP
ELLER
KYSSKYSSKYSS

Du vet ju redan vad jag skulle svara.