2011-08-01

Framtiden är vacker

hit it kick it beat it
inhalera
och STOPP
för luften sprängs i tusen bitar
jag andas tomrum fyller det med hålrum
du suger in livet mellan läpparna
och det väser när det silas mellan tänderna
jag vill ha
ge mig ge mig jag
vill ha mer av det här livet
det ska ätas smakas kännas
fram jag vill att det ska gå framåt
inga fler snedsteg inga fler bakåtblickar
det blir fan bara bättre nu och
som vi ska leva du och jag
ta mig i handen ryck mig i håret
jag vet ju att du vill
det smakar så sött när jag
säger att du är fin och huden
lyser av sol sol sommar det
är ju sommar nu

staden är magisk livet
är viktigt sanningen glöder bakom
revbenen jag vill lägga
armarna om och försvinna i natten
låta det vara helt jävla galet
låta det gå åt helvete om det vill
det spelar ingen roll
framtiden är vacker du är det finaste
jag sett och ge mig mer av det här livet
ge mig fler av de här dagarna

pretty please?